Sunday, June 30, 2013

Misteri Bangkit Dari Tidur #3

Masa zaman sekolah dahulu, hari Sabtu danAhad adalah hari cuti. tapi jarang sekali bangkit dari tidur melebihi jam 10. Entah kenapa, meningkat dewasa ini walaupun susah benar bangun awal pada hari cuti, mesti dekat tengah hari baru rasa nak bangun. Kenapa?

Misteri Bangkit Dari Tidur #2

Kesinambungan dari Misteri Bangkit dari tidur.

Sebelum Tidur

Otaku's Story #10: Shopping

Sunday, June 23, 2013

ONE OK ROCK - THE BEGINNING


ONE OK ROCK - THE BEGINNING
Ost Rurouni Kenshin The Movie

Lyrics translation:

Thursday, June 20, 2013

Monday, June 10, 2013

Misteri Bangkit Dari Tidur

                           

Satu statement dari matluthfi. Membawa kpd satu lg misteri untuk dirungkaikan.

Misteri Sang Perokok

Baru-baru ni harga rokok naik lagi. Kononnya kalau rokok naik harga nnt perokok boleh berhenti merokok. Tp msih ramai lg yg membeli rokok. Tak kurang pun. Agaknya kenapa ek.?

Aku sendiri merokok, tp bkn pd tahap tegar. Dalam pada tu aku sendiri tertanya apa bestnya merokok ni? Boleh dapat penyakit pun ramai yang merokok lg. Xkn sbb Lack of awareness? Release tensions? Byk lg cara lain kot? Kempen berhenti merokok mcm2. Tp xkurang juga perokok ni. Kadang2 aku rasa mereka sengaja memilih jalan tu. Rokok itu dihisap oleh mereka diiringi dengan niat "sahaja aku merokok kerana nak dapat penyakit, senang mati xyah pikir pasal dunia". Kasar bunyi nya tapi aku rasa itu mungkin realiti sang perokok. Tapi mesti ada sebab lain kan? Beberapa hypothesis dlm merungkai persoalan ni aku terbitkan dalam perkataan utk dikongsi bersama.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...